Hogy ne az étel egyen meg téged

Ínyenc Fenevad

Egy meglepően jó szendvicsbárra bukkantunk Budán

2020. szeptember 07. - Vérmes Ízvadász

Egy gyors, de kiadós ebédre vágytam valamelyik hétköznap, és épp a pesti forgatagtól távol voltam, így új helyet próbáltam. Aktuális írásom tárgya jó választásnak bizonyult, még ha nem is kellett ehhez különösebb csodát művelnie. Korrekt kis szendvicsező ez, kedves személyzettel, nyugis környéken.

devils_prezli.jpeg

Helyszínünk a Lövőház utca, a Millenáris park mögötti kis csinos sétálóutca, ami tele van kajáldával. Mindezt a pestitől merőben különböző miliőben kínálja, hiszen itt egy pillanatra megfeledkezhetünk az autófüstről, koszról és a nagy tömegről, helyette fákkal tűzdelt környéken találjuk magunkat, ahol a teraszos helyeken valahogy a levegő is jobban mozog, és szívesen ül le az ember egy ebédre vagy italra. Én éppen dolgos munkanapjaim egyikén jártam erre, így az éttermek nem játszottak, maradt a Devil's Prézli nevű szendvicsező. 

Közvetlen személyzet

Kollégámmal néztünk be a helyre, először csupán azért, hogy megnézzük a kínálatot. De a kedves fogadtatás révén gyorsan eldőlt, hogy próbára tesszük a szendvicsezőt. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy vajmi kevesen voltak érkezésünkkor (ami egyébként a rendelésfelvételünk után gyorsan megváltozott, igencsak megszaporodott a vendégek száma), így volt idejük velünk foglalkozni. A srác készségesen végigvezetett a kínálaton, ajánlott is, sőt, amikor munkatársam nem volt biztos benne, hogy szeretné az uborkalekvárt a kajájában, készségesen megkóstoltatta vele azt (ez egyébként végül nyerőnek bizonyult).  

Ha érdekelnek az éttermi beszámolók, szívesen olvasol érdekességekről, akkor kövess minket Facebookon is! Így biztosan nem maradsz le legújabb bejegyzéseinkről.

A kínálat egész korrekt

Papíron legalábbis mindenképp. Van néhány egytálételük (inkább saláták), hamburgerek és szendvicsek, plusz kérhetőek rántott húsok külön is. Négy féle hússal operálnak, ezek kerülnek a bucik közé is: rántott csirkecombfilé, csirkemell, karaj és tarja. Nos, ebből csak a két pipis volt aktuálisan elérhető, amit mondjuk én pont nem bántam. 

Kiadós ebéd tűrhető áron

Szóval a képen látható finomság hivatalosan a szendvicsek táborát erősíti. Itt fantázianevek nincsenek, simán a 6-os számú, amiben két hús van, a saját készítésű szósz, meg nyilvánvalóan némi madársaláta. Én bevállaltam a pikáns ízesítést, ezt meg is kaptam. Mindez 2200 forintomba került, sült krumpli és üdítő nélkül, de nélkülük is degeszre ettem magam. Jó rántott csirkemell készítéséhez azért még nem kell doktori, de abszolút jó volt a hús ízesítése, szóval amit ígértek, azt jó minőségben hozták. Friss volt, nagy volt, jól esett. Kíváncsi lennék, ez mennyire valósul meg a kiszállításkor, hiszen rendelésre is van lehetőség, mint az kiderült. 

devil_s_prezli_csirkes_szendvics.jpg

Én örültem, hogy a helyben fogyasztást választottam, jól esett a teraszon üldögélni, és a közelben lévő üzletből még egy kutya is tiszteletét tette - hiába, nehéz ellenállni a jó illatoknak. 

devil_s_prezli.jpg

Blogunk célja nem csupán az ígéretes vagy éppen felhájppolt (hagyományos) éttermek letesztelése, hanem az eldugott, kevésbé ismert street food helyek bemutatása is, amennyiben azok olyan élményt adnak, amelyet szívesen ajánlanánk másoknak is. Mindennapi emberek mindennapi választásait igyekszünk megkönnyíteni kötetlen stílusú írásainkkal.

Amennyiben érdekelnek további bejegyzéseink, kövess minket a Facebookon, ha pedig jó helyeket ajánlanál meglátogatásra, írj nekünk bátran emailben

Fotó: Vérmes Ízvadász

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fenevad.blog.hu/api/trackback/id/tr3016191118
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása